استخر بی انتها؛ بی پایان شنا کنید!

استخر بی انتها

این استخرها برای شنای ثابت با استفاده از جریان پیشرانه طراحی شده اند. آنها به شما اجازه می دهند “بدون وقفه” یک شنای بی پایان داشته باشید بدون اینکه هرگز چرخشی انجام دهید. این بزرگترین استخری است که تاکنون به آن نیاز خواهید داشت! از این استخرها می توان برای دویدن در آب و ایروبیک در آب نیز استفاده کرد.

استخرهای بی پایان را می توان در داخل یا خارج از خانه نصب کرد و برای گرم کردن در طول سال مقرون به صرفه است. نگهداری آب استخر نیز در مقایسه با استخر بزرگ بسیار راحت تر است

سفارش ساخت استخرهای بی انتها به گروه مهندسین استخرچی!
02146087252
09120215694
02146087232

اندازه استخر اصلی بی پایان 8 فوت در 15 فوت (حدود 3 متر در 5 متر) است. توصیه می شود برای نصب استخر حداقل یک فضای 10 فوت در 18 فوت داشته باشید. چند مدل وجود دارد که می تواند همزمان 2 شناگر را جای دهد!

گروه مهندسین استخرچی سازنده استخرهای عمومی و خصوصی در کشور جهت مشاوره رایگان و استفاده از خدمات با ما در تماس باشید.

سرعت جریان آب در استخر بی انتها

جریان استخر را با لمس یک دکمه تنظیم کنید تا با سرعت مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، مدل Endless Pools Elite از یک موتور 7.5 اسب بخاری ، 2 پروانه و یک دهانه بازتر برای ایجاد سریعترین جریان موجود در هر دستگاه شنا استفاده می کند. با حداکثر سرعت 46 متر در 100 ثانیه ، برای شناگران رقابتی مناسب است و توسط بسیاری از برترین برنامه های دانشگاهی و مربیان در جهان استفاده می شود.

استخر بی انتها چیست

بسیاری از قهرمانان المپیک و ورزشکاران حرفه ای از این نوع دستگاه های شنای بی پایان برای تقویت و آمادگی مسابقات قهرمانی استفاده می کنند.

مقایسه شنا در استخر بی پایان و آب های آزاد

استخرهای ورزشی معمولاً دارای یک خط عرض و حدود 1 الی 3 مترعمق هستند که معمولاً برای جلب رضایت جدی شناگران به حداقل 25 متر طول نیاز دارند.ا احداث و ساخت آنها نیز بسیار گران است.

اگر در آبهای آزاد شنای بی پایان را داشته باشید، باید وقت خود را در طبیعت بگذرانید؛ اما بسیاری از متغیرهای دیگر نیز برای مبارزه وجود دارد، از جمله ایمنی، دمای آب استخر، دید ، زندگی دریایی و قایق ها و هوا

شنای بی پایان فضای بسیار کمتری را اشغال می کند ، نصب آن ساده تر است (به ویژه در داخل منزل) ، نگهداری آن آسان تر و بهره برداری آن از یک استخر مخصوص ورزشی مقرون به صرفه تر است. هنگامی که در حیاط خانه یا خانه خود استخر دارید ، زمان سفر مورد نیاز برای رسیدن به استخر یا دریاچه را نیز حذف می کنید. خیلی راحت تره!

اهداف ساخت استخر بی انتها

سلامتی و تندرستی
تفریح خانوادگی
شنا و ایروبیک آبی
آب درمانی

پمپ استخر بی انتها

پمپ استخر بی انتها

ساز و کار پمپ های استخر بی انتها

ماشین شنای بی پایان وسیله ای برای مقاومت در برابر شنا است که اغلب خود مختار است و شناگر را قادر می سازد در محل خود شنا کند.
این کار ممکن است با شتاب دادن آب از کنار شناگر یا با حمایت از شناگر، چه در آب و چه در زمین خشک انجام شود. نوع اول که به ماشین شنای ضد جریان معروف است، معمولاً از یک مخزن آب حداقل دو برابر طول و حدود یک و نیم برابر یک نفر متوسط ​​با اندام های کشیده تشکیل شده است.
شناگر در مقابل جریان آب قابل تنظیم، با استفاده از دستگاه های مکانیکی، مانند جت ها یا چرخ های پارو، شنای بی پایان را خواهد داشت.

استخر موج ساز

فشار تولیدی دستگاه های شنای بی پایان به یک یا چند پمپ بستگی دارند. نرخ تخلیه 13 لیتر در ثانیه (200 گالری در دقیقه) و بیشتر از موتورهای سه یا چهار اسب بخار (2 یا 3 کیلووات) امکان پذیر است.
نیازهای برق از منحنی های پمپ تعیین می شود ، جایی که پمپ برای جریان حجمی را به حداکثر برسانید ، زیرا افت فشار نسبتاً کم است زیرا نیازی به بلند شدن آب نیست ، بلکه فقط بر کشیدن شناگر و دیگر فشارهای فشار داخل سیستم غلبه می کنید.

یکی از اولین مدل های موجود در بازار - که در سال 1973 معرفی شد - Badujet بود که فقط به صورت یک پیشرانه در دسترس است که باید در یک استخر بتنی موجود یا جدید ساخته شود.

شنای بی پایان را می توان برای انواع مختلفی از آموزش شنا استفاده کرد:

هوازی: این به سادگی شنای مداوم برای ایجاد استقامت است. بسیاری از مردم فکر می کنند این تنها راه آموزش در استخر بی پایان است - شما سرعت خود را تعیین کنید و بروید. این مطمئناً برای ساخت پایگاه شما مفید است ، اما تنها گزینه نیست!

آموزش متناوب: به جای شنا کردن یک فاصله مشخص در یک بازه زمانی مشخص (به عنوان مثال 3 × 100 @ 2:00) فاصله تعویض برای زمان (به عنوان مثال شنا 3x1:30 ، 30 ثانیه استراحت).
تکنیک کار: برخی از استخرهای بی پایان دارای آینه هایی در پایین و کنار آن هستند تا به شما کمک کنند تکنیک خود را بررسی کنید. به سادگی سرعت مناسب خود را تنظیم کنید ، چند تمرین کنید و در زمان واقعی تکنیک خود را اصلاح کنید.
این گزینه های تمرینی همچنین در صورت استفاده از اتصال دهنده اتصال شنا در محل نیز اعمال می شوند.

شنای بی پایان خانگی

مزایای شنای بی پایان

استخرهای بی پایان طیف وسیعی از امتیازات را ارائه می دهند که در وقت شما صرفه جویی می کنند و به شما کمک می کنند شناگر بهتری شوید.

  • عملی بودن: وقتی به آن فکر می کنید ، سرمایه گذاری در یک استخر بی پایان می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود.نیازی به پرداخت هزینه عضویت در استخر یا کلوپ بهداشتی ندارید
  • هرگز مجبور نیستید برای یک خط شنا بجنگید!
  • شما همیشه می دانید که سطح کلر استخر شما بی خطر است
  • قرار گرفتن در معرض دیگران را کاهش خواهید داد
  • تکنیک را بهبود ببخشید: مقاومت در برابر آب ، ناکارآمدی سکته مغزی شما را برجسته می کند و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از آینه های استخر ، سکته مغزی خود را در زمان واقعی تنظیم کنید.
  • مربیان نخبه شنا ، دیوید مارش و گلن میلز ، از این استخرها به طور منظم استفاده می کنند تا به شناگران رده اول کمک کنند تا تکنیک خود را اصلاح کنند.

استخر چند منظوره: استخرهای بی پایان فقط برای شنای بی پایان نیستند! از آنها می توان به روشهای مختلف دیگری استفاده کرد:

  • درمان با ضربه کم ، مانند دویدن در آب یا ایروبیک در آب
  • آموزش متقابل
  • دما را بالا ببرید و در استخر خود مانند جکوزی استراحت کنید

مدل های مختلف برای جا نمایی دستگاه تولید موج

معایب شنای بی پایان

اگر استخر Endless را در نظر دارید ، مهم است که چند معایب را در نظر بگیرید:

جزئیات را نادیده بگیرید: در یک استخر بی پایان فشار واقعی از دیوار نخواهید داشت و نمی توانید چرخش ها یا شروع های خود را انجام دهید.
فضای مورد نیاز: در حالی که استخرهای بی پایان ممکن است کوچکتر از استخرهای ورزشی باشند ، اما هنوز فضای معقولی را اشغال می کنند.
هزینه مقدماتی: استخرهای بی پایان یک سرمایه گذاری است. اگر مرتباً از آن استفاده کنید ، با گذشت زمان این سرمایه گذاری ارزش آن را می یابد.

استخر بی پایان چقدر هزینه دارد؟

استخرهای بی پایان یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. قیمت به 2 عامل بستگی دارد:

مدل:

استخرهای بی پایان مدل های بی شماری را ارائه می دهد ، بعضی از آنها دارای ویژگی های اضافی یا سرعت پیشرفته و برخی دیگر که اساسی تر هستند. هزینه بسته به مدلی که انتخاب می کنید و هزینه نصب می تواند از 15000 تا 40،000 دلار باشد.

پیکربندی:

نصب استخر بی پایان خود در سطح زمین مقرون به صرفه است ، اما اگر تنظیم دیگری را ترجیح دهید می توانید هزینه های نصب را افزایش دهید.
اگر در خرید یک استخر Endless جدی هستید ، می توانید انتظار داشته باشید که این فرآیند حداقل یک ماه طول بکشد. اگر می توانید ، یکی از این استخرها را قبل از خرید امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که مجموعه استخری است که در طولانی مدت خودتان می بینید. برای ارتباط با شناگرانی که استخرهای بی پایان دارند به گروه ما بپیوندید!

آیا تا به حال در استخر بی پایان شنا کرده اید؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!  برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استخرهای بی پایان ، با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.endlesspools.co.uk

نظر خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *