انتخاب جت جکوزی

انواع مختلف سرجت

انواع مختلف سرجت


بهترین انتخاب جت جکوزی:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با انتخاب جت جکوزی توضیح دهیم. قبل از آن می خواهیم شما را با جت جکوزی آشنا گردانیم و سپس به نکات مهم برای خرید و انتخاب جکوزی بپردازیم.

به طور کلی جکوزی ها یک وسیله ی تفریحی می باشند که می توانند باعث القای حس لذت به افراد شوند. زمانی که افراد یک روز سخت و پر تنش را به دنبال داشته باشند. می‌ توانند وارد جکوزی شوند و توسط فشار آب جک جکوزی ماساژ ببیند. این ماساژ ها می تواند باعث برطرف شدن خستگی عضلات و رفع گرفتگی آن ها شود. همان طور که می دانید جت جکوزی که از مهم ترین قسمت های یک جکوزی می باشد.

جهت مشاوره و ساخت جکوزی و یا خرید تجهیزات با ما همراه باشید.

جت جکوزی
جت آپارتمانی

انتخاب

همه ی افرادی که در محل زندگی خود جکوزی دارند، می دانند که یکی از مهم ترین امور در رابطه با جکوزی، انتخاب جت جکوزی می باشد. در زمانی که شما به تازگی می خواهید جکوزی را در محل زندگی خود نصب کنید یا این که جت جکوزی شما تخریب شده و می خواهید به تعویض آن بپردازید. مجبور به انتخاب جک جکوزی هستید. انتخاب جک جکوزی کار بسیار دشواری است و از این رو باید شما تجربه ی بسیار زیادی در رابطه با آن کسب نمایید.

قبل از هر چیز باید نوع جت جکوزی را در نظر بگیرید. آشنایی با انواع جت جکوزی برداشتن قدم بزرگ در رابطه با خرید و انتخاب آن است. در ادامه می خواهیم شما را با انواع جت جکوزی آشنا گردانیم. تا شما بتوانید بهترین انتخاب چت جکوزی را داشته باشید.

 

آشنایی با انواع جت جکوزی و انتخاب جت جکوزی:

به طور کلی باید بدانید که جکوزی شامل بخش های مختلفی است . از جمله ی آن ها می ‌توان به دو قطعه ی اصلی به نام سر جت و پایه ی جت اشاره نمود. در واقع همان قسمتی می باشد که در پشت دیواره جکوزی نصب خواهد شد.

این پایه ی دیفیوزر را در بر می‌گیرد و اتصالات هوا و آب را کنترل می نماید. یکی از مهم ترین مسائلی که برای انتخاب جت جکوزی مورد اهمیت واقع می شود آشنایی با نوع، سایز و رنگ آن ها است. چرا که جت های جکوزی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و انتخاب آن ها بسیار دشوار است. به طور کلی انواع جت های جکوزی به شرح زیر می باشند.

جهت مشاوره و ساخت جکوزی و یا خرید تجهیزات با ما همراه باشید.

جت جگوزی ترکیبی
جت جگوزی ترکیبی

معرفی انواع جکوزی:

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم. جت های جکوزی بخش مهمی از جکوزی می باشند که دارای انواع متنوعی هستند. این انواع به نام های زیر در بازار موجود می باشند.

Rotational

اولین نوع از جت های جکوزی Rotational نام دارد. این جت های جکوزی می توانند آزادانه حرکت کرده و یک حرکت دوران داشته باشند. با چرخش آن ها آب و هوا وارد جکوزی خواهد شد.

Directional

نوع دیگر آن که برای انتخاب جت جکوزی مورد اهمیت است. Directional  می باشد. این نوع جت جکوزی ثابت بوده و هیچ گونه حرکتی ندارد. لذا شما می توانید با کمک گرفتن از دست خود موقعیت مکانی آن را تغییر دهید.

pulsator

نوع سوم آن pulsator  نام دارد. این نوع جت جکوزی دارای دو نازل درست در کنار هم می باشد. این نازل ها دارای حرکت دایره واری هستند و با فشار زیاد آب و هوا را به داخل جکوزی وارد می سازند.

مسیج

نوع چهارم جت جکوزی مسیج نام دارد. این نوع کت ها دارای سوراخ های بسیار ریز در تعداد متعدد می باشند که می توانند آب را به صورت یک نواخت و یکسان وارد جکوزی کنند.

جهت مشاوره و ساخت جکوزی و یا خرید تجهیزات با ما همراه باشید.

اوزون

معرفی ویرپول
نمونه ای از ویرپول روکار با نمای ترمو

نوع دیگر آن اوزون نام دارد. اگر چه این نوع جت جکوزی دارای نازل نیست اما می توان شدت جریان آب و هوا را در آن تنظیم نمود. در واقع یک سوراخ یا حفره درست در وسط این جت جکوزی وجود دارد که می تواند محلی برای خروج آب و هوا باشد. شما می توانید با آشنا شدن با انواع جت جکوزی درست ترین انتخاب جت جکوزی را داشته باشید.

 

نکات مهم برای خرید و انتخاب جت جکوزی:

در رابطه با انتخاب جت جکوزی مسئله دیگری نیز وجود دارد و آن هم نحوه ی تعویض جت جکوزی می باشد. استخرچی یک مجموعه ی با مهارت و با تجربه است که می تواند شما را در راستای انتخاب جت جکوزی و نصب و تعویض آن راهنمایی کند.

علاوه بر آن در این مقاله مجموعه ی استخر چی می ‌خواهد به آموزش تعویض جت جکوزی بپردازد. به طور کلی اولین نکته برای تعویض جکوزی مورد اهمیت است، شناسایی نوع پایه آن می باشد. معمولاً اگر شما از جت جکوزی استاندارد استفاده کنید، برند آن روی بدنه جت هک شده است. وقتی که نام برند جت جکوزی را پیدا کردید آن را در اینترنت سرچ نموده من نوع پایه را مشاهده کنید.پس یکی دیگر از نکات مهمی که برای انتخاب جت جکوزی مهم است. خرید این جت جکوزی از برند های معتبر می باشد.

سرجت

در دومین مرحله بعد از این که شما نوع پایه جت جکوزی را مشخص کردید. می بایست سر جت آن را شناسایی کنید. سپس به خرید و انتخاب جت جکوزی بپردازید. برای این که انتخاب جت جکوزی توسط شما به درستی انجام شود. باید به وسیله ی یک متر پارچه ای اندازه سر جت را بگیرید. سپس اقدام به خرید کنید. در رابطه با نصب انواع جت جکوزی نیز نکاتی مهم است که مجموعه ی بزرگ استخر چی در این مقاله به ذکر این نکات خواهد پرداخت.

به طور کلی باید بدانید که نصب جت جکوزی الزامی است. چرا که این جت ها می توانند موجب گردش آب شوند. جکوزی ها به خاطر داشتن آب گرم می توانند درمان برخی از بیماری های جسمی و روحی باشند. به همین جهت این روز ها شما می توانید استفاده از جکوزی را حتی در آپارتمان ها نیز مشاهده کنید. اگر چه جکوزی به اندازه استخر بزرگ نیست اما می تواند به شما القا کننده ی لذتی مشابه با شنا کردن در استخر باشد.

انتخاب جت جکوزی
انواع مختلف سرجت

جهت مشاوره و ساخت جکوزی و یا خرید تجهیزات با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب جت جکوزی:

معمولاً دمایی که برای جکوزی ها استفاده می شود، بین ۳۸ الی ۴۲ درجه سانتی گراد می باشد. عملکرد اصلی جت های جکوزی پمپاژ نمودن آب گرم و هوا با شدت زیاد به داخل جکوزی می باشد. اگر شما در جکوزی قرار بگیرید و سپس پمپ های جت جکوزی را فعال کنید. آب می تواند بدن شما را ماساژ دهد و موجب رفع خستگی شما گردد.

به همین جهت با مطالعه ی این مقاله دریافتیم که جت های جکوزی سیستم و عاملی برای گردش آب در جکوزی می باشند. از این رو بسیار مهم هستند. انتخاب جت جکوزی دارای اهمیت ویژه‌ ای است. همان طور که می دانید مجموعه ی استخرچی یک مجموعه ی بزرگ است که انواعی مختلفی از خدمات استخر و جکوزی را به شما ارائه می دهد. این مجموعه علاوه بر نصب و بازسازی لوله های استخر و ترمیم دیواره های آن می تواند به شما در راستای انتخاب جت جکوزی نیز کمک کند.

در این مقاله به توضیح انتخاب جت جکوزی توسط مجموعه ی استخر چی پرداخته ایم. این مجموعه با داشتن سابقه ی طولانی توانسته است که در زمینه ی طراحی و انتخاب جت جکوزی نام درخشانی را از آن خود کند. همچنین شما می توانید با صرف هزینه ای اندک کار های خود را به او بسپارید.

جهت رویت ویدیو های آموزشی به کانال آپارات استخرچی و یا یوتوب ما مراجعه فرمایید.

جهت مشاوره و ساخت جکوزی و یا خرید تجهیزات با ما همراه باشید.46087232-46087252-09120215694

 

نظر خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *